piątek, 29 maja 2009

Fotografia moja pasja

Przedstawiam moje małe stanowisko do fotografii. Oświetlenie mało profesjonalne ... ale ile zabawy i radości z takiej fotografii. Fot. 1. Stanowisko. Fot. 2. Efekty. Fot. 3. Efekty. <------------------ Aktualizacja ------------------> Używam wszystkiego co świeci :-) to akurat jest lampa halogenowa w kartonie, wyłożonym tackami aluminiowymi. w celu uzyskania jak największego źródła światła. Używam tej lampy jako bardzo małego softboxa - wtedy jest przysłonięta białym materiałem. Przy tych zdjęciach odsłoniłem ją aby uzyskać jak najmocniejsze światło. Dodatkowo lód przy tak mocnym świetle zaczyna się roztapiać (pod wpływem temperatury co powoduje że staje się on przezroczysty. Przy innych zdjęciach gdy zależało mi na jak najdłuższym utrzymaniu kostek lodu zdjęcia robiłem przy świetle dziennym. Ustawiając talerz na zamrożonych wkładach do lodówki turystycznej.

1 komentarz:

  1. ale ta lampa z prawej strony wygląda niezwykle oldschoolowo.

    OdpowiedzUsuń

Copyright Text